باید دختر باشی.....

کاش میشد تو قاطی پاتی چیزیو پیدا نکرد!!!✌(◕‿-)✌

باید دختر باشی تا ﺑﻔﻬﻤﯽ دلت برای غیرتی شدن برادرت غنج برود.
.
.
باید دختر باشی تا بفهمی عاشق پاستیل و آلوچه بودن یعنی چی
.
.
باید دختر باشی تا بفهمی از توجهات یکی چقدر خوشحال میشی
.
.
باید دختر باشی بفهمی خودتو لوس کردن برای مامانی بابایی چقدر شیرینه
.
.
باید دختر باشی تا بفهمی شدت آن دل درد ها وکمردرد هایی که تاصبح تو را بیدار نگه میدارند
.
.
.باید دختر باشی تا بفهمی استرسی را که در اتاق پرو به تو دست میدهد.
.
.
باید دختر باشی تا بفهمی یک پسر تا چه حد میتواند بی جنبه باشد.
.
.
 
باید دختر باشی تا ﺑﻔﻬﻤﯽ بغل کردن یک عروسک خرسی پشمالو چقدر لذت بخش است
.
.
.باید دختر باشی تا ﺑﻔﻬﻤﯽ موقع غذا درست کردن بهتر است روسری سرت کنی
.
.
.باید دختر باشی تا ﺑﻔﻬﻤﯽ فرهاد کوه کن علاوه بر اینکه یک عاشق ثابت قدم است، یک خواستگار کنه هم میتواند باشد و شیرین! اصلا شیرین نیست!
.
.
 
باید دختر باشی تا ﺑﻔﻬﻤﯽ از ۱۴ یا ۱۵ سالگی برای بچه هایت اسم انتخاب کنی.
.
.
باید دختر باشی تا ﺑﻔﻬﻤﯽ از دیدن گل های خودروی بهار نفست بند بیاید
.
.
.باید دختر باشی تا بفهمی از هربار “بابایی” خطاب شدن یک دنیا خوشبخت بشوی.
.
.
باید دختر باشی تا بفهمی عاشق بارون و برف بازی با دوستات چقدر شیرین میتونه باشه 
.
.
باید دختر باشی تا بفهمی تا لنگ ظهر خوابیدن وبا صدای غر غرای مامان بیدار شدن تا چه حد میتونه ضد حال باشه
.
.
باید دختر باشی تا بفهمی وقتی کله سحر از خواب بیدار میشی با موهای ژولیده زیر چشمای  سیاه تلو تلو خوران راه خودتو پیدا میکنی تا صورتتو بشوری تا چه حد میتونه زجر اور باشه 
.
.
باید دختر باشی تا بفهمی وقتی برای اولین بار غذا درست میکنی و میسوزه وجزغاله تحویل مامانت میدی چقدر اشک درآره
 
.
.
باید دختر باشی تا بفهمی معنی خجالت یعنی اینکه گونه هات مثل لبو سرخ بشه و پا به فرار بزاری
.
.
باید دختر باشی تا بفهمی وقتی اولین رژ لبو مامان واست میخره قده یه دنیا می ارزه
 
باید دختر باشی تا بفهمی بابا چه طعمی دارد،

باید دختر باشی تا بفهمی جانم های بابا، دخترم های بابا یعنی چه؟

 باید دختر باشی تا بابا گفتنت قنج ببرد و آب کُند دل پدرت را ...

باید دختر باشی ...

البته من ک دختر نیستم اینارو از یه جایی کش رفتم خخخخ

اینا خیلی قشنگن بخدا چون باهاشون حال کردم گزاشتم 

اقا دیگه ن میگم نظر ن میگم کامنت میگم تشکر یا غر زدن فراموش نشود خسته شدم از کامنتو نظر عی باوا



نظرات شما عزیزان:

مینا راد(بانوی پرتقالی)
ساعت2:01---2 شهريور 1393
همیشه دوست داشتم پسر بودم تا حس و حالشون و تو بعضی اوقات میفهمیدم.ولی حالا دخترم ...البته دیگه زن شدم واز زن بودنم نهایت لذت رو میبرم.تو هم فقط لذت ببر جوجو .
پاسخ:چشم چشم من حالشو میبرم ....


nafas
ساعت18:34---1 شهريور 1393
اینا همش الکیه اگه هم واقعی باشه پس من دختر نیستم...........
اینا اصل واقعیتههههه......
دختـــرباش!





دختــــرونه ناز کن!





دختــــــــرونه فکر کن!





دختـــــــــــرونه احساس کن!





دختــــــــــــــــــرونه استدلال کن!





دختــــــــــــــــــــــــر ونه زندگی کن!





دختر بودن یعنی شالت اُفتاد...!!





دختر بودن یعنی سوال مسخره من وکیلم؟...!!!





دختر بودن یعنی این عکس کیــــــــــــــــه تو گوشیت؟؟؟





دختر بودن همونی باشی که مادر و خاله و عمت هستن...!!





دختر بودن یعنی آرزوی سفر مجردی رو به گور بردن...!!





دختر بودن یعنی خوشگله میشه برسونمت...!!





دختر بودن یعنی وسط سریال بهت بگن پاشو برو چای بیار!!





دختر بودن یعنی تابستو با یه لباس خر خره..!!





دختر بودن یعنی "برو تو دم در وای نستا"...!!





دختر بودن یعنی "کجا داری میری؟"..!!





دختر بودن یعنی تو دریا با لباس بری!





دختر بودن یعنی تباه شدن زندگیت واسه حرف مردم!





دختر بودن یعنی حق نداری به انتخاب خود تصمیم بگیری!



دختر بودن یعنی دفن شدن در زندگی!


پاسخ:نفس تو باز اینارو گفتی ادم باس نیمه پر لیوانو ببینه خو فدات شم دخترا ثروتن حالا بزار یه مطلب دیگم واست میزارم ک برعکس همینایی ک گفتی باشن کیوان فدات شه این حرفارو نزن ناراحتم نکن


بچه بد
ساعت1:43---1 شهريور 1393
پسمل بودن افتخار نداره افسوس داره
پاسخ:نخیر ن دختر بودن افسوس داره ن پسمل بودن هرکدوم خوبیای خودشونو درن


بچه بد
ساعت1:35---1 شهريور 1393
دلـــــــــــــت بسوزه من دخملم تو دخمل نیستی
پاسخ:اتفاقا من ب پسمل بودنم افتخار میکنم چرا دلمبسوزه خخخخخ


maryam44
ساعت19:22---31 مرداد 1393
azizam kheyli khoshgel bud mer30.hala ke to az kase dige kesh rafti manam az to kesh miram.be manam sar bezan .age sar nazani mizanamet.montazere nazaretam
پاسخ: خخخخخخخ کش برو اصلا مال خودت باشه باشه من الان میام حالا نزن منو البته توک اونقدی دستت سنگین نی ک من دردم بیاد خخخخخ زدیم زدی خیالی نی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تــاریـخ جمعه 31 مرداد 1393 ساعـت 18:29 به قـلـم ƙ@ყ√αɳ˚••❂ |